شهردار تبریز: کودکان مناطق محروم باید از شهربازی برخوردار باشند

تبریز (پانا)- شهردار تبریز گفت: کودکان مناطق محروم نیز باید از شهربازی برخوردار باشند تا چنین فضایی بتواند اوقات فراغت آنان را به شکلی سالم پر کنند و این، نیازی ضروری است.

کد مطلب: ۸۴۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز: کودکان مناطق محروم باید از شهربازی برخوردار باشند

ایرج شهین باهر در مراسم افتتاحیه پارک سجادیه و میادین ورزشی شهرداری منطقه سه تبریز بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز توانسته ایم وعده ها و برنامه های خود در رابطه با مناطق محروم و کم برخوردار را عملی کنیم.

وی گفت: احداث پارک، میدان ورشی و برطرف نمودن دیگر نیاز های ضروری مناطق محروم از بزرگترین دغدغه های ذهنی ما بود که خوشبختانه با تلاش های بی دریغ مسئولین و در جهت رفاه بیشتر اهالی این مناطق به مرحله اجرا رسید.

شهردار تبریز افزود: در ابتدای سال 97 وعده احداث 20 پارک محلی و 10 میدان ورزشی را دادیم که پارک سجادیه نهمین پروژه ای است که با همکاری شورای شهر جدید اجرایی شده است و این پروژه ی عظیم در اکثر نقاط شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار دنبال خواهد شد.

شهین باهر ادامه داد: مناطق نیازمند همیشه قدرشناس ترند چرا که در مناطق برخوردار از امکانات بالا، تلاش مسئولان کم تر به چشم می آید و حتی از تشکری خشک و خالی نیز محروم می مانند و برای همین، قدرشناسان شایستگی امکاناتی بیش از این را دارند و ما مصرانه در پی برآوردن نیازهای آنانیم.

وی در ادامه سخنان خود به دفاع از حقوق کودکان مناطق کم برخوردار پرداخت و گفت: همه بچه ها حق شادی دارند و نباید از این حق مسلم خود محروم بمانند. کودکان مناطق محروم نیز باید از شهربازی برخوردار باشند تا چنین فضایی بتواند اوقات فراغت آنان را به شکلی سالم پر کنند و این، نیازی ضروری است.

شهردار تبریز اظهار کرد: هدف از اجرای چنین پروژه هایی مطرح نمودن شهرداری و فعالیت های آنان نیست و رضایت و شادی مردم برای ما کافی است.ما می دانیم که خدا می بیند و تنها اوست که قضاوت می کند.

شهین باهر با بیان این که هدف ما، ویترینی کار کردن نیست، ادامه داد: مهم ترین موضع ما برطرف کردن نیاز های اصلی مردم است که تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: شادی و راحتی، حق اصلی مردم است و مدیران شهرداری تا زمانی که نتوانند از این حق، دفاع کرده و برای اجرایی کردن آن تلاش خواهند کرد.

شهردار تبریز با بیان این که اگر به دنبال ثواب هستید برای این کار خیر قدمی بردارید که دعای این جماعت، یاری گر شما خواهد بود، گفت: کار خیر مانند نماز و روزه واجب است و اگر واقعا در پی رضایت مردم و خداوند هستید، ویترینی کار کردن را کنار گذاشته و قدمی واقعی در جهت راحتی مردم بردارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار