معاون شرکت گاز خراسان جنوبی در پنجمین روز از هفته دولت گفت:

گاز رسانی به روستای محمد آباد علم به نمایندگی از 10 روستای شهرستان قاینات

قاین (پانا)ـ معاون شرکت گاز خراسان جنوبی در پنجمین روز از هفته دولت گفت: مشعل گاز به نمایندگی از 10 روستای شهرستان قاینات در روستای محمد آباد علم روشن شد.

کد مطلب: ۸۴۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گاز رسانی به روستای محمد آباد علم به نمایندگی از 10 روستای شهرستان قاینات

در پنجمین روز از هفته دولت مشعل گاز در روستای محمد آباد علم به نمایندگی از 10 پروژه گازرسانی به روستاهای ثقوری،خوگ،بنرگ،خونیک بالا،خونیک پایین،ورزگ،ورزق،روشک و عباس آباد روشن شد.

سید محمد محمودی معاون شرکت گاز خراسان جنوبی در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: تاکنون 95 درصد شهرهای خراسان جنوبی گاز رسانی شده است و با گاز رسانی به نهبندان و شوسف فقط شهرهای درح و دیهوک از نعمت گاز برخوردار نیستند که تادو ماه آینده این دو شهر هم گاز رسانی خواهند شد.

وی افزود:در بخش روستایی استان تا کنون46 درصد خانواده های روستایی از نعمت گاز برخوردارشده اند و تا دهه فجر میزان بهره مندی به بیش از 60 درصد خواهد رسید ودر پایان سال 98 خواهیم توانست این درصد را به شاخص کشوری برسانیم.

محمودی گفت:78 درصد روستاهای شهرستان قاینات از نعمت گاز برخوردار هستند .

وی با اشاره به پروژه های گاز رسانی که به نمایندگی در روستای محمد آباد علم اجرا شد گفت: با اجرای این پروژه ها به طول 82 کیلومتر شبکه تغزیه و توزیع اجرا شده است 1009 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

محمودی میزان اعتبار این پروژه را 73 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 910 علمک گاز و 4 ایستگاه تقلیل فشار و 2 ایستگاه حفاظت کاتدیک برای اجرای این پروژه نصب شده است.را وظیفه خود می داند

علی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جمع اهالی روستای محمد آباد علم گفت: دولت خدمت به مردم و محرومین را افتخار خود می داند.

در پایان این مراسم از رتبه 6 منطقه ای در کنکور سراسری از روستای محمد آباد علم تجلیل شد و همچنین از کتاب جغرافیای محمد آباد علم رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار