ماجرای پنکه حاشیه ساز در مجلس چه بود؟

تهران(پانا)- معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری به رویکرد یک رسانه در پوشش تصویری جلسه امروز مجلس با حضور حسن روحانی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۴۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای پنکه حاشیه ساز در مجلس چه بود؟

پرویز اسماعیلی،معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نسبت به عکسی جلسه سوال از رئیس‌جمهوری که از سوی یک رسانه منتشر شده‌ بود واکنش نشان داد. این عکس نشان می‌داد که برای روحانی جلوی تریبون مجلس پنکه‌ای قرار داده‌اند.

پرویز اسماعیلی در حساب توئیتری خود نوشت: «علاوه بر پخش زنده، صدها دوربین سخنان امروز رئیس‌جمهور در مجلس را از همه زوایا پوشش دادند. اما فقط یک رسانه پنکه‌ای را دیده که نه مردم، نه عکاسان و تصویربرداران شریف، و نه هیچ کدام از حاضران در مجلس ندیده‌اند. دروغ اعتماد را از مردم می‌گیرد.

اسماعیلی در توئیت دیگری جواب حمید رسایی نماینده سابق مجلس را نیز داد. رسایی مدعی شده بود که پنکه را لای پوشه قرار دادند و زیر پای رئیس جمهوری گذاشته‌اند و بعد از سخنرانی یادشان رفته که آن را خارج کنند.

اسماعیلی در جواب رسایی نوشت: انشاالله در آینده کولرهایی ساخته شود که بتوان لای پوشه پنهان و حمل‌شان کرد. تا آن زمان ولی ناچارم مجددا تاکید کنم که دروغ اعتماد را از بین می‌برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار