فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

باز سازی واقعه تاریخی غدیر باعث گسترش فرهنگ ولایی و دینی می شود

زاهدان(پانا)- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: آماده سازی محیط مناسب برای درک قویتر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی به ویژه ولایت فقیه و معرفی عید بزرگ غدیر خم موجب گسترش فرهنگ ولایی و دینی می شود.

کد مطلب: ۸۴۹۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
باز سازی واقعه تاریخی غدیر باعث گسترش فرهنگ ولایی و دینی می شود

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری که در راستای بازسازی مراسم حجه الوداع و واقعه بزرگ و وحدت آفرین غدیر خم در محل مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: حضور خبرنگاران در برنامه های سپاه و بسیج باعث نشر فرهنگ اعتقادی، ایمانی درمیان مردم است.

وی با اشاره به این که باز سازی واقعه تاریخی غدیر باعث گسترش فرهنگ ولایی و دینی است افزود: آماده سازی محیط مناسب برای درک قویتر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی به ویژه ولایت فقیه و معرفی عید بزرگ غدیر خم موجب این مهم می شود.

سردار گشتاسبی از عید غدیر به عنوان پیوندی ارزشمند بین ولایت و تمام مردم یاد کرد و بیان داشت: بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم در واقع مستند سازی و معرفی تاریخچه کوتاهی از عید غدیر است.

وی ادامه داد:این مراسم از سال 90 در قم آغاز شده و سابقه اجرای این برنامه در استان سیستان و بلوچستان نیز از سال ۹۱ بوده است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این مراسم "بازسازی مراسم واقعه بزرگ و وحدت آفرین غدیر خم" در ۱۱ شهرستان استان اجرا و در شمال استان به صورت تجمیعی در زابل اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار