11 طرح عمرانی و خدماتی در آستارا به بهره برداری رسید

رشت (پانا)-11 طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت با حضور مردم و مسئولان در شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
11 طرح عمرانی و خدماتی در آستارا به بهره برداری رسید

یونس رنجکش فرماندار آستارا غروب یکشنبه در آئین بهره برداری همزمان از پنج طرح هادی در روستای عنبران آستارا گفت: دولت تدبیر و امید به توسعه روستاهای محروم و مرزی عنایتی ویژه دارد و یکی از برنامه های دولت جهت عمران و آبادانی روستاها، تقویت زیرساخت ها و آسفالت راه هاست.
هومان بصیر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا نیز در این آئین گفت: برای این طرح های هادی و آسفالت بخشی از راه های روستاهای چلوند، حیران، بیجاربین، عنبران و ویرمونی به طول 2 هزار و 725 متر، بالغ بر هشت میلیارد و 493 میلیون ریال هزینه شده است.
جواد معیتی شهردار آستارا نیز در آئین بهره برداری همزمان از سه طرح عمرانی در این شهر گفت: برای ساخت پیاده رو بلوار جمهوری اسلامی به طول 500 متر، خیابان 25 متری شهرک عباس آباد و ایجاد فضای سبز ضلع شرقی تالاب استیل اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال هزینه شده است.
شهرام حسین نژادی مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم در آئین بهره برداری همزمان از 2 خانه بهداشت در روستای صیادلر بیان کرد: خانه های بهداشت روستاهای صیادلر و عباس آباد آستارا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و هر کدام به مساحت حدود 100 متر مربع ساخته شده است.
بابک نوری مسئول صندوق کارآفرینی امید آستارا نیز در آئین افتتاح باشگاه بدنسازی در خیابان امام آستارا گفت: برای ایجاد این باشگاه با 700 متر مربع زیربنا و اشتغالزایی برای هفت نفر، بالغ بر 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
به گفته بابک باستانی بخشدار مرکزی آستارا در آئین کلنگ زنی همزمان اجرای 9 طرح زیرسازی و آسفالت راه های روستایی، پل عابر پیاده، جابجایی تیرهای برق و روشنایی معابر و تعریض راه های مواصلاتی بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار تا پایان سال جاری هزینه خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار