توزیع لوازم ورزشی در بین مدارس شهرستان نطنز آغاز گردید

نطنز/اصفهان(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی از آغاز توزیع وسایل ورزشی بین مدارس شهرستان با همکاری اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  خبر داد .

کد مطلب: ۸۴۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع لوازم ورزشی در بین مدارس شهرستان نطنز آغاز گردید

سید رضا حسینی خالدی معاون پرورشی و تربیت بدنی از آغاز توزیع وسایل ورزشی بین مدارس شهرستان با همکاری اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و افزود: در راستای برنامه های پروژه مهر 97 و در آغاز سال تحصیلی جدید مقداری لوازم ورزشی بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته در بین مدارس نیازمند توزیع گردید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی هدف از تجهیز مدارس به امکانات ورزشی را ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان، رونق بخشیدن به ورزش و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و همکاران و همچنین مقدمه ای برای شرکت گسترده آموزشگاه ها در برگزاری المپیادهای ورزشی دانش آموزی و اجرای طرح های ملی تربیت بدنی در مدارس عنوان کرد.

حسینی اظهار کرد:‌ مشارکت در برگزاری طرح‌های استعدادیابی که زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند از مهمترین اقدامات در حوزه تربیت بدنی بوده است.

حسینی با بیان اینکه به مدارس فعال در امر برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای توجه ویژه‌ای خواهد شد، گفت:‌ توسعه و ترویج امر ورزش در بین دانش‌آموزان و در سطح مدارس شهرستان از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار بوده که در این راستا تلاش همه جانبه‌ای انجام می‌شود.
حسینی افزود: این اقلام شامل توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس و راکت بدمینتون و طناب بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار