استاندار کردستان خبر داد:

ترخیص ۱۶۰ میلیارد تومان کالا از بازارچه‌های مرزی کردستان

سقز(پانا)-استاندار کردستان گفت: طی سه ماه گذشته و پس از اجرای طرح کارت پیله وری، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کالا از بازارچه های استان ترخیص شد.

کد مطلب: ۸۴۸۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ترخیص ۱۶۰ میلیارد تومان کالا از بازارچه‌های مرزی کردستان

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست خبری با اهالی رسانه در سقز اظهار داشت: از این رقم، ۴۶۰ میلیارد ریال آن به حساب خانوارهای مرزنشین واریز شده است.

وی با بیان اینکه ۶۶ هزار نفر در قالب ۲۳ هزار خانوار مرزنشین استان دارای کارت پیله‌وری هستند، افزود: ۱۸ هزار خانوار نیز در همین مناطق از مزایای فروش سوخت برخوردار هستند.

استاندار کردستان تاکید کرد: یکی از کارهای خوبی که دولت دوازدهم انجام داد تبدیل کولبری به طرح پیله‌وری بود که شان این کار را ارتقا داد.

مرادنیا اضافه کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد ریال از محل فروش سوخت به مرزنشینان پرداخت می شود که سهم هر خانوار پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی به احداث فرودگاه سقز اشاره کرد و گفت: تملک زمین این فرودگاه به طور کامل انجام شده و برای ۱۷۸ هکتار سند صادر شده و کار ساخت آن در حال انجام است.

استاندار کردستان اصحاب رسانه را صدای ملت خواند و افزود: مسئولان باید خواسته‌های خبرنگاران که همان صدای مردم را بشوند و برای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار