پیشنهاد تغییر ساعت کاری ادارات بر روی میز استاندار

زاهدان(پانا)- پیشنهاد بازگشت ساعت کاری ادارات دولتی در سیستان و بلوچستان با توجه به کاهش محسوس دما در پنجمین روز شهریور ماه مطرح شد.

کد مطلب: ۸۴۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد تغییر ساعت کاری ادارات بر روی میز استاندار

امسال همزمان با تشدید گرما در شهرهای سیستان و بلوچستان ساعت کاری ادارات دولتی با هدف صرفه جویی و "مدیریت مصرف برق" تغییر کرد و مقرر شد تا اطلاع ثانوی کارکنان دستگاههای اجرایی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٦ تا ١٣ و روزهای پنجشنبه از ساعت ٦ تا ١٢ با حضور در ادارات به خدمات رسانی به مردم بپردازند.
اما اکنون با شروع آخرین ماه از فصل تابستان، مردم سیستان و بلوچستان شاهد خنک تر شدن هوا نسبت به سه ماه گذشته هستند به طوری که در شهرهای مرکزی استان مانند زاهدان و خاش این تغییر دما به خوبی محسوس است. هر چند در شهرهای شمالی استان این کاهش دما همچنان با توفان و گردوخاک ناشی از آن همراه است و شرایط از این نظر بحرانی است.
عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به کاهش دما در شهرهای استان پیشنهاد بازگشت ساعت کاری ادارات به روال قبلی به دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار