سالک: اعضای فراکسیون ولایی با استیضاح کرباسیان مخالف بودند

تهران (پانا) -– نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون به این جمع بندی رسیدند که وزیر امور اقتصادی و دارایی نباید قربانی شود و با استیضاح مخالف بودند.

کد مطلب: ۸۴۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سالک: اعضای فراکسیون ولایی با استیضاح کرباسیان مخالف بودند

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایرنا، درباره موافقت مجلس با استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی و نظر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بحث های مختلفی در این فراکسیون انجام شد.

وی افزود: در جلسه فراکسیون در مورد نکاتی از جمله در پیش بودن جلسه سوال از رییس جمهوری در مجلس و مشکلات اقتصادی که مربوط به سیاست ها و تدابیر تیم اقتصادی دولت است - و ارتباطی با وزیر امور اقتصادی و دارایی ندارد - مباحثی مطرح و اعضا به این جمع بندی رسیدند که آقای کرباسیان نباید قربانی این موضوع شود.

نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور با بیان اینکه این فراکسیون مخالف استیضاح بود، ادامه داد: اما عده ای در فراکسیون موافق استیضاح بودند؛ با توجه به این که برخی از اعضا در موافقت استیضاح صحبت کردند.

وی به وجود فراکسیون های مختلف در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: بدنه مجلس به این نتیجه رسید به استیضاح رای موافق بدهد.

سالک در ادامه با انتقاد از وضعیت جلسات استیضاح تاکید کرد: در این جلسات برخی تبلیغات و عده ای سیاه نمایی می کنند و به گونه ای صحبت می کنند که در این مملکت هیچ اتفاقی نیفتاده و همه بدبختی ها به خاطر وجود یک وزیر است.

نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور تاکید کرد: این ادبیات مناسب با شان مجلس نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار