مدیرآموزش و پرورش بهبهان خبرداد:

افزایش درصد قبولی و نمره میانگین کل هنرجویان درسال97 نسبت به سال 96

بهبهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت : درصد قبولی و میانگین نمرات کل دانش آموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان بهبهان در سال 97 نسبت به سال 96 رشد یافته است.

کد مطلب: ۸۴۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش درصد قبولی و نمره میانگین کل هنرجویان درسال97 نسبت به سال 96

رسول عبدی پور افزود: در طرح تحلیل امتحانات پایانی خردادماه که همه ساله انجام می شود، درصد قبولی و میانگین نمرات کل دانش آموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش بهبهان رشد پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: با هدف آسیب شناسی، طرح تحلیل امتحانات خردادماه همه ساله انجام می شود و براساس نتایج به دست آمده، اقداماتی در راستای رفع مشکلات، صورت می گیرد.

عبدی پور با اشاره به برنامه ریزی و فعالیتهای مدیران و هنرآموزان برای آموزش موثر هنرجویان،اظهار کرد: رشد و پیشرفت فعالیتهای آموزشی در هنرستانهای شهرستان بهبهان نشان از تلاش بی دریغ مجموعه عوامل هنرستانها است که در کنار حمایت های اولیا نتایج مفیدی برای آیندههنرجویان در پی خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با بیان اینکه افزایش درصد قبولی و نمره میانگین در خرداد سال 97 نسبت به خرداد سال 96، خاطرنشان کرد: درصد کل قبولی دانش آموزان پایه دهم هنرستانها به 73/09 درصد در خرداد 97 و نمره میانگین کل رشته ها به 13/45 در خرداد سال 97 افزایش یافته است. که نسبت به سال ۹۶ رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در امتحانات نهایی خرداد 97 هنرستانها درصد قبولی 66/67 و در خرداد 96 درصد قبولی 45/08 درصد بوده که رشدی 21 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

عبدی پور در ادامه تصریح کرد : در خرداد 97 درصد قبولی دانش آموزان پایه یازدهم هنرستانها 71/45 و میانگین نمرات کل 13/6 محاسبه شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت را که حاصل زحمات مدیران هنرستانها و عوامل اجرایی، سرپرستان بخش ها و کارگاههای فنی و هنرآموزان است را تبریک گفت و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار