همزمان با هفته دولت:

265 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

ارومیه(پانا)- 265 طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و تحقیقاتی کشاورزی با اعتبار 550 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان با حضور مسولان و استاندار اذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
265 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

اسمعیل کریم زاده روز دوشنبه در آیین بهره برداری همزمان از طرح های کشاورزی در ارومیه افزود: از این طرح ها 178 طرح در زیر بخش آب و خاک، 46 طرح عشایری، 10 طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی، هفت طرح مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری، پنج طرح مدیریت تعاون روستایی، 2 طرح تولیدات گیاهی، یک طرح در بخش تولیدات دامی و سه طرح در بخش شیلات را شامل می شود.
وی با بیان اینکه شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران، شعار هفته دولت در سال 97 انتخاب شده است، اضافه کرد: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح ها، بیش از 65 میلیارد ریال در قالب منابع اعتباری دولتی، 275 میلیارد ریال آورده شخصی و بیش از 43 میلیارد ریال نیز مربوط به تسهیلات بانکی اعطایی به متقاضیان سرمایه گذاری است.
وی با اشاره به جزئیات طرح های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد: اجرای آبیاری تحت فشار، استخر ذخیره آب، لایروبی قنوات، گلخانه سبزی و صیفی و مرکز تولید و فراوری بذرهای اصلاح شده از طرح هایی است که به بهره برداری رسیدند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: مرمت و بازسازی ایل راه عشایری، احداث آبشخور بتنی و بهسازی چشمه، احداث دیوار ساحلی و آب نما، طرح جایگزینی سوخت فسیلی، طرح آبرسانی سیار، طرح های آبخیزداری و بوته کاری، باسکول و غرفه محصولات دامی نیز از سایر طرح های افتتاحی در ادامه این هفته است.
کریم زاده گفت: واحد گوساله پرواری، پرورش ماهی، طرح انبارداری و نگهداری مواد غذایی در سردخانه دمای بالای صفر و بسته بندی خشکبار، حبوبات و عسل از جمله دیگر طرح های این بخش به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار