رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه به پانا خبر داد:

برگزاری جشن عید غدیر در 13 بقعه متبرکه شهرستان ساوه

اراک(پانا)- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه از برگزاری جشن عید غدیر در 13 بقعه متبرکه این شهرستان و به صورت ویژه در 2 بقعه امامزاده سید علی اصغر (ع) و امامزاده سید اسحاق(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عید غدیر در 13 بقعه متبرکه شهرستان ساوه

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: در این راستا حرکت اقشار مختلف مردم و مسئولین از امامزاده سید ابورضا(ع) به سمت امامزاده سید علی اصغر(ع) از ساعت 17 عصر شب عید غدیر انجام شد.

وی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر کیک 12 متری توسط خادمین و متولیان امامزاده سید علی اصغر(ع) آماده خواهد شد که در شب عید بین حاضرین توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه از بازسازی واقعه غدیر خبرداد و گفت: این مراسم از ساعت 17 عصر روز عید غدیر در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی بیان کرد: خطبه خوانی نیز از ساعت 10 صبح روز عید غدیر در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار می شود.

وی اقامه نماز عید قربان برای اولین بار در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه را از برنامه هایی دانست که به مناسبت دهه ولایت در این شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه اظهار داشت: عید سعید غدیر از برترین اعیاد مسلمانان بشمار می رود و در این روز خداوند نعمت را بر مردم تمام کرد.

حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: غدیر ثمره نبوت و رسالت و ماجرایی سرنوشت‏ ساز محسوب می شود که خطبه غدیر شاخص‏ ترین سند آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار