برپایی نمایشگاه طراحی صنعتی « هومیِن» در نیشابور

نیشابور (پانا ) - همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده ولایت وهفته دولت نمایشگاه طراحی صنعتی« هومیِن » آثار نوجوان هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپاشد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی  نمایشگاه طراحی صنعتی « هومیِن» در نیشابور

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص طراحی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه « هومیِن» همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده ولایت وهفته دولت در صدد است برای نخستین بار توسط نوجوان هنرمند نیشابوری همایون ولایتی طراحی صنعتی را به مخاطب ارایه کند.

خلیل اله عراقی افزود: نمایشگاه طراحی صنعتی« هومیِن » که مخفف نام (همایون وماشین ) است آثار نوجوان 10ساله هنرمند نیشابوری « همایون ولایتی »است که در آن 80 اثر طراحی صنعتی در ابعاد 40*30 سانتیمتر و همچنین 5 تابلو خوشنویسی از پدر هنرمندش محمد حسن ولایتی برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه طراحی صنعتی« هومیِن » دارای تکنیک خودکار است که طرح های وی ذهنی است که شامل خودرو ، موتورسیکلت و...می باشد.

عراقی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی نوجوان 10ساله هنرمند نیشابوری « همایون ولایتی » است که از 3 سالگی کار طراحی خود را در خانواده ای هنرمند تحت نظر پدر ی خوشنویس ومادری گرافیست آغاز کرده است و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

وی عنوان کرد: هنرمند نوجوان نیشابوری « همایون ولایتی » از 7سالگی در صنعت خودرو سازی برند خویش را طراحی کرده است و معتقد است همین حالا من یک طراح صنعتی هستم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه طراحی صنعتی« هومیِن » از 3 الی 8 شهریور97 هر روز از ساعت 10 الی 12 صبح و 18 الی 20بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار