گردهمایی مدرسان کشوری طرح ملی شهاب در تبریز

پاشایی: تمامی برنامه های اجرایی باید سبب افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان شود

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هیچ برنامه و فعالیتی در استان اجرایی نمی شود مگر آن که به بطن مدارس راه یابد و سبب افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان شود.

کد مطلب: ۸۴۸۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: تمامی برنامه های اجرایی باید سبب افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان شود

جعفر پاشایی در گردهمایی مدرسان کشوری طرح ملی شهاب در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار کرد: طرح شهاب یکی از ابتکارات مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش و در راستای اهداف سند تحول بنیادین به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای برتر است.

وی ادامه داد: در دیدار هایی که با مقام معظم رهبری داشتیم همیشه به طرح ملی شهاب تاکید داشته و نگاه ویژه ای به این موضوع دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این طرح ابعاد مختلف تعلیم و تربیت مد نظر است و به شناسایی استعدادهای دانش آموزان و عدم تفکیک نخبگان از دانش آموزان عادی تاکید دارد.

پاشایی با بیان این که تابستان امسال و همچنین در طول سال تحصیلی جدید به مناسبت تبریز 2018 آموزش و پرورش استان میزبان برنامه های متعدد کشوری بوده و خواهد بود، گفت: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر اساس ارزیابی عملکرد وزارت، در چند سال گذشته در 36 شاخص ارزیابی جزو استان های اول تا پنجم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار