بهره برداری از تجهیزات ارائه اینترنت پرسرعت در بستر فیبر نوری آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-تجهیزات ارائه اینترنت پرسرعت در بستر فیبر نوری در مخابرات منطقه آذربایجان غربی و ۵۷۴ طرح مخابراتی با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۴۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از تجهیزات ارائه اینترنت پرسرعت در بستر فیبر نوری آذربایجان غربی

تجهیزات ارائه اینترنت پرسرعت در بستر فیبر نوری یا تجهیزات FTTH در مخابرات منطقه آذربایجان غربی در مرکز شهید قندی ارومیه با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت به بهره برادری رسید.

همزمان با بهره برداری از این طرح مخابراتی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ۵۷۴ پروژه و طرح مخابراتی دیگر نیز درمناطق آذربایجان غربی نیز با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها شامل طرح توسعه شبکه فیبرنوری، طرح مربوط به نصب و راه اندازی تجهیزات اکتیو و پسیو پروژه FTTH، پروژه توسعه ADSL استان، پروژه مربوط به افزایش پهنای باند دیتا در مراکز شهری و روستایی و کافوی نوری و پروژه های انتقال و توسعه سوئیچ و شبکه و کافوی نوری بودند که درسطح مخابرات منطقه آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار گرفتند.


در آیین افتتاح این پروژه های ارتباطی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: افتتاح این پروژه‌های دیجیتال و خدمات الکترونیکی در مخابرات در راستای حقوق شهروندی و زیست محیطی است که کمک شایانی به پیشرفت امورات دارد.

وی ادامه داد: امروزه پیشرفت اینترنت و ارائه خدمات دیجیتال بستر‌های توسعه در هر کشور محسوب می‌شوند و در کشور نیز با توسعه امکانات مخابراتی شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار