با حضور مسئولان:

51طرح عمرانی در ادرکان بهره برداری شد

یزد (پانا) - 51 طرح عمرانی و صنعتی، عصر شنبه، همزمان با هفته دولت، طی مراسمی در شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
51طرح عمرانی در ادرکان بهره برداری شد

طرح توسعه پلی‌کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی‌(ره ) اردکان با اعتبار 47 میلیارد ریال در مدت 12 ماه به بهره‌ برداری رسید درحالی که در قرارداد پیمان این طرح، 21 ماه زمان درنظر گرفته شده بود.
هادی مقیمی تصریح کرد : همچنین برای تجهیز این طرح مبلغ 20 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره ‌برداری از آن با زیربنای 2100 مترمربع، برای 40 نفر اشتغال ایجاد شده است.
مقیمی افزود: در حوزه آموزش عالی نیز با مشارکت صنایع و بخش خیری، دو خوابگاه دانشجویی با ظرفیت مجموعا 552 نفر بهره‌ برداری شده است.
فرماندار اردکان اظهار داشت: کار ساخت خوابگاه پسرانه دانشجویی با اعتبار 55 میلیارد ریال توسط مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو از سال 89 آغاز شده و ظرفیت اسکان 288 نفر را داراست.
وی گفت: خوابگاه خیری دخترانه درخشان اردکان نیز از محل اعتبارات خیری در زمینی به مساحت 9860 مترمربع با زیربنای 5440 مترمربع و به همت خانواده خیر فاتح به بهره‌ برداری رسید، این خوابگاه دانشجویی، قابلیت اسکان 264 نفر را دارد.
مقیمی بیان داشت: واحد تولید فرآورده‌های کنجدی تن‌تنانی اردکان نیز در زمینی به مساحت و زیربنای 1250 مترمربع با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال احداث شده است که 13 نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان سه طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال شامل فاز اول خیابان شهید خیرخواه ، احداث بلوار استاد داوری اردکانی و روکش آسفالت بلوار آیت‌الله خاتمی (ره) اردکان به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار اردکان تصریح کرد: این تعداد، بخشی از طرح‌های افتتاح ‌شده در هفته دولت در اردکان است که به همت بخش خصوصی، دولتی و خیری به بهره ‌برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار