ورزشکاران محمودآبادی نایب قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته مازندران شدند

محمودآباد (پانا) - دختران کاراته‌کای محمودآبادی در اولین دوره مسابقات چندجانبه سبک کیوکوشین کاراته کامورای مازندران با کسب دومدال طلا و سه نقره برسکوی دوم این رقابت‌ها ایستادند.

کد مطلب: ۸۴۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکاران محمودآبادی نایب قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته مازندران شدند

در این مسابقات چندجانبه تعداد 13 کاراته کای دختر درقالب 4 تیم از شهرهای آمل، چمستان، محمودآباد و نور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن یزدانی چمستان با هم مبارزه کردند.

نمایندگان محمودآبادی توانستند در مجموع تیمی باکسب دومدال طلا و سه مدال نقره در هر سه رده سنی عنوان نائب قهرمانی تیمی را کسب کنندوبه مسابقات کشوری راه یابند.

به گزارش خبرنگار پانا تیم نونهالان محمودآباد توسط ضحی فهیمی۱۰ ساله در وزن ۳۰ کیلو گرم و فاطمه زهرا صادقی ۵ ساله در وزن ۲۴کیلوگرم دو مدال طلا کسب کند

در رده سنی نوجوانان هم ستایش اسدی ۱۳ ساله در وزن ۸۴ کیلوگرم وسوگند نعمتی ۱۴ ساله در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و در رده سنی جوانان نیز مریم مسلمی ۱۵ ساله در وزن ۵۰ کیلو گرم نقره ای شد

رقیه سلیمانی مربی تیم محمودآباد هدف از اعزام دختران کاراته کا را به این رقابت هاکسب اعتماد به نفس، آمادگی کافی برای حضور در مسابقات کشوری و راهیابی به تیم ملی عنوان کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا کیاخسرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار