معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس امامزادگان محمد عابد (ع) و عبداله(ع) اراک

اراک( پانا)- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) و امامزادگان عبداله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس امامزادگان محمد عابد (ع) و عبداله(ع) اراک

حجت الاسلام محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: همچنین به مناسبت این عید سعید همایش رهروان ولایی از ساعت 17 عصر روز عید غدیر در سطح شهرستان های استان و به صورت شاخص در خمین برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی کاروان جشن و سرور و شادی در روز عید غدیر در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه از دیگر برنامه های تدارک شده اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به مناسبت عید غدیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اجرای برنامه های دهه ولایت در 50 بقعه شاخص استان بیان کرد: برگزاری 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در مساجد شاخص شهر اراک و شازند و همایش تجلیل از 70 روحانی سادات همزمان با شب اول دهه ولایت در بیت امام جمع شهرستان اراک بخشی از برنامه های اجرا شده بشمار می رود.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به آیه «اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً» اظهار داشت: خداوند متعال روز عید غدیر را مایه ناامیدی کفار و روز امید مسلمانان قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار