همزمان با هفته دولت؛

8 هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از طرح هادی بهره مند شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح هادی در 27 روستای استان اجرایی شده است، گفت: با اجرای این طرح هشت هزار و 109 خانوار روستایی از خدمات طرح هادی بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۸۴۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
8 هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از طرح هادی بهره مند شد

محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه بهره برداری از طرح هادی روستای گلپاشین ارومیه افزود: 32 هزار و 600 نفر جزو ساکنان 27 روستایی هستند که طرح هادی در آنها به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها، 75 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بدلی بیان کرد: اجرای سنگ فرش و آسفالت، احداث پیاده راه و اصلاح شبکه معابر، احداث سیل بند، آماده سازی اراضی پیش بینی شده برای گسترش روستا و تکمیل شبکه دفع فاضلاب از اقداماتی است که در قالب طرح هادی در روستاها انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی فضای سبز و ایجاد محل بازی کودکان از دیگر بخش های اجرای طرح هادی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: طرح هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکرد های مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی اجرا می شود.

بدلی افزود: در حال حاضر 2 هزار و 88 روستای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی دارای طرح هادی است که امیدواریم با اختصاص اعتبار مناسب، این طرح ها نیز اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار