سازها در سوگ آقاى بازیگر نواختند

تهران (پانا) - با حضور ترانه علیدوستى و احمد پورى، اجراى آثار اخیر فردین خلعتبرى در سوگ عزت الله انتظامى نواخته و به او تقدیم شد.

کد مطلب: ۸۴۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سازها در سوگ آقاى بازیگر نواختند

شب گذشته، ارکستر رسا به رهبرى بهنام ابوالقاسم روی صحنه تالار رودکى حاضر شد و قطعاتى از ساخته هاى فردین خلعتبرى براى سینما را با عنوان هزار و یکشب اجرا کرد.

در ابتداى این برنامه، ابوالقاسم که رهبرى و نوازندگى پیانو را عهده دار بود، خطاب به حاضران در سالن گفت: این روزها براى جامعه هنرى ایران روزهاى خاصى است چرا که ما عزت الله انتظامى عزیز را از دست دادیم و ما به یاد و خاطره ایشان این برنامه را اجرا مى کنیم. همچنین باید بگویم که قطعه "مرثیه اى براى یک شاعر" را که فردین عزیز بعد از فوت افشین یداللهى عزیز ساخت در این کنسرت به یاد او مى نوازیم.

در این اجرا که چهره هایى چون ترانه علیدوستى، پرى ملکى، احمد پورى، احمد شکورى، ابوالفضل صادقى نژاد، علی ثابت نیا و ...حضور داشتند قطعاتى از موسیقى فیلمهایى چون نیمکت، پروانه اى در باد، آسمان من، پستچی سه بار در نمى زند و...با آواز پوریا اخواص اجرا شد. همچنین تکنوازى ویولن را در این اجرا نوازندهء حرفه اى پدرام فریوسفى به عهده داشت.

اجراى دوم این گروه امشب دوم شهریورماه در تالار رودکى تهران ساعت ٢١ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار