مدیر انستیتو ملی بازی سازی کشور:

مدیر انستیتو ملی بازی سازی:شکل‌گیری طرح «بازی‌سازان فردا» نتیجه اطمینان ما به توانایی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی کشور و مدرس کارگاه بازی‌های رایانه‌ای شکل‌گیری طرح «بازی‌سازان فردا» را نتیجه اطمینان به توانایی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۴۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر انستیتو ملی بازی سازی:شکل‌گیری طرح «بازی‌سازان فردا» نتیجه اطمینان ما به توانایی دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، مدرس کارگاه بازی‌های رایانه‌ای در پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پسر مناطق مرزی، به اهمیت توجه به سواد بازی اشاره کرد و گفت: ما به عنوان متولی بازی‌های رایانه‌ای کشور، از مجموعه آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی تشکر می‌کنیم که به دغدغه سواد بازی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای دارد و در راستای این توجه ویژه در تفاهم‌نامه‌ای موفق به برنامه‌ریزی طرحی با عنوان «بازی‌سازان فردا» شدیم که در آن مباحث مقدماتی بازی‌سازی به دانش‌آموزان در کانون‌های فرهنگی و هنری آموزش داده خواهد شد.

کامیار محبوبیان درباره برگزاری کارگاه آموزشی بازی‌های رایانه‌ای در اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ایجاد اعتماد بنفس در دانش‌آموزان است تا باور کنند می‌توانند بازی‌های رایانه‌ای ایرانی بسازند و در کنار آن با مضرات بازی‌های رایانه‌ای آشنا شوند.

او افزود: در کارگاه بازی‌های رایانه‌ای دانش‌آموزان یاد می‌گیرند یک رابطه منطقی بین داشته‌های فرهنگی و بازی رایانه‌ای به عنوان یک محصول فرهنگی برقرار و مباحث اخلاقی، فرهنگی و تاریخی را در قالب یک ایده بازی رایانه‌ای پیاده‌سازی کنند. در واقع امکان پیاده‌سازی یک داستان به عنوان یک بازی در ذهن مخاطب به چالش کشیده می‌شود و در انتها راهنمایی‌هایی درباره نحوه ورود به صنعت و روند ساخت یک بازی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار