دبیر رویداد استارتاپ ویکند قاین خبرداد:

تقدیر از برترین های اولین استارتاپ ویکند قاین

قاین (پانا) ـ دبیر رویداد استارتاپ ویکند قاین گفت : تیم های برتر و حامیان اولین رویداد استارتاپ ویکند قاین با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، اعضای شورای شهر قاین،رؤسای دانشگاه ها و ادارات ،مدیران مرکز رشد واحد های فناور و بنیاد توسعه فرهنگی سپهر تقدیر شدند.

کد مطلب: ۸۴۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برترین های اولین استارتاپ ویکند قاین

فاطمه رجبی دبیر رویداد استارتاپ ویکند قاین با اعلام این خبر گفت: در این رویداد با حضور صد نفر شرکت کننده برگزار شد و 45 ایده مطرح شد و با رای شرکت کنندگان 12 ایده در مرحله اول پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه چهار تیم برتر رویداد و یک تیم برگزیده حوزه گردشگری معرفی شدند افزود: تیم دستوک در زمینه طراحی و سفارش آنلاین گلیم ، تیم مونس در زمینه آموزش ساخت عروسک بر اساس نقاشی ، تیم اسپند در زمینه نقاشی بر روی پارچه با قابلیت سفارش طرح، تیم چیکن هوم در زمینه تهیه مرغ ارگانیک توسط روستائیان به ترتیب تیم های اول تا سوم رویداد شدند.

همچنین تیم بقبند در زمینه بوم گردی به عنوان تیم برگزیده گردشگری معرفی شد.

رجبی با بیان اینکه این 12 تیم شرکت کننده در این رویداد طی 54 ساعت آموزش و مشاوره از خدمات 9 منتور این رویداد بهرمند شدند افزود: در این رویداد کارگاه های بوم کسب و کار، اعتبار سنجی ، نحوه ارائه ، کارگاه حداقل محصول قابل ارائه و رابط کاربری برای شرکت کنندگان برگزار شد.

دبیر اولین رویداد استارتاپ ویکند قاین با بیان اینکه این رویداد به صورت مشترک توسط بنیاد توسعه فرهنگی سپهر و مرکز رشد واحد های فناور قاین برگزار شده است اظهار داشت: در این رویداد علاوه بر 9 منتور، 3 نفر داور،تعدادی از کارشناسان و فعالین مرکز رشد واحد های فناور و 12 نفر اعضای تیم اجرایی از داوطلبان بنیاد توسعه فرهنگی سپهر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های این رویداد توسط بنیاد توسعه فرهنگی سپهر و مرکز رشد واحد های فناور تامین شده است، گفت: اداره میراث فرهنگی،اداره ورزش و جوانان،شرکت جاجیم بافی رومیران بافت، پلاستیک سازی پردل، سوپر مهر، شرکت 125، کارخانه عرقیات ارسطو و شهرداری و شورای شهر از جمله حامیان رویداد بوده اند.

رجبی با بیان اینکه این رویداد با هدف ایده پردازی و آموزش راه اندازی کسب و کار های استارت آپی برگزار شده است، گفت: پیگیری و حمایت از تیم های برگزیده و ارائه آموزش های بیشتر برای شرکت کنندگان و علاقمندان استارت آپ ها از جمله فعالیت هایی است که باید توسط برگزار کنندگان دنبال شود.

وی افزود:مرکز رشد واحد های فناور قاین و بنیاد توسعه فرهنگی سپهر حمایت های لازم از این کسب و کارها را خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار