5 کشته و 15 زخمی در پرحادثه ترین روز تابستانی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت : 24 ساعت گذشته پرحادثه ترین روز از ابتدای طرح تابستانه 97 در جاده های خراسان جنوبی بود.

کد مطلب: ۸۴۷۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
5 کشته و 15 زخمی در پرحادثه ترین روز تابستانی خراسان جنوبی

سرهنگ حسین رضایی گفت: روز گذشته یکی از پرحادثه‌ترین روزها از ابتدای شروع طرح تابستانه 97 در راه های خراسان جنوبی بود به طوری که در 24 گذشته 5 نفر کشته و 15 نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه علت عمده این تصادفات توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئن و نبستن کمربند ایمنی بوده است، افزود: متأسفانه روز گذشته علی رغم همه هشدارها 16 تصادف در جاده‌های استان رخ داد.


سرهنگ رضایی با بیان اینکه سه فقره از تصادفات منجر به فوت دیروز، به شکل برخورد کامیون با وانت تویوتا، برخورد وانت پیکان با یک کودک 5 ساله و واژگونی یک دستگاه سواری سمند بود، گفت: این تصادفات به ترتیب در محورهای سربیشه، حاجی آباد اردکول(شهرستان زیرکوه) و محور قاین ـ گناباد رخ داد.


رئیس پلیس راه استان همچنین با توجه به تعطیلات آخر هفته و شروع موج دوم سفرهای تابستانه از رانندگان و مسافران خواست افزون بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به استراحت کافی، بستن کمربند ایمنی تمامی سرنشینان و اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه توجه کافی داشته باشند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی از ساعت 23 تا صبح پرهیز کنند.


طرح تابستانه پلیس از یکم تیر آغاز شده است و تا 31 شهریور ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار