نماینده اول استان قم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین باید حامی خبرنگاران باشند

قم (پانا)- امیر آبادی نماینده اول استان قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دفتر پایگاه خبری رهپویان قم و دیگر اصحاب رسانه در پی پاسخ به انتقادات منصفانه خبرنگاران،مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۴۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین باید حامی خبرنگاران باشند

امیر آبادی نماینده اول استان قم در مجلس شورای اسلامی،صبح امروز در بازدید از دفتر پایگاه خبری رهپویان قم و دیگر اصحاب رسانه مستقر در مجتمع تجاری سعدی،به انتقادات منصفانه خبرنگاران پاسخ داد و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
امیر آبادی با اشاره به نقش موثر خبرنگار در جامعه ،گفت:در شرایط فعلی نابسامان،دولت و ادارات ذیر ربط باید بیش از بیش از پیش حامی خبرنگاران باشند و به حقوق آنان رسیدگی کنند.
وی در تکمیل صحبت هایش افزود:این درست نیست که خبرنگار برای تهیه خبر نه تنها درآمد کافی کسب نکند بلکه از جیب خود مایه بگذارد.
او در ادامه ،مشکل توقیف طبقه چهارم مجتمع تجاری سعدی توسط شهرداری را که چندین سال است از آن استفاده نمی شود مورد بررسی قرار داد و پس از پیگیری و برقراری تماس با مسئولین مربوطه از آنان خواستار شد تا مشکلات برق مغازه های توقیف شده را حل کنند و به منظور کسب درآمد و اشتغال زایی مغازه ها را در اختیار مردم و افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار دهند.
شایان ذکر است که در پایان این دیدار از خبرنگاران حاضر در جمع تقدیر و تشکر به عمل آمد.

/فائزه صادقی مطلق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار