مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی خبر داد: 

بیش از ۳۰ میلیارد ریال ،اعتبار پروژه های هفته دولت در  حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری 

بیرجند ( پانا)- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۷ پروژه در سطح خراسان جنوبی در هفته دولت در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح خواهد شد ،اظهار کرد: ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی این پروژه ها،هزینه شده است.

کد مطلب: ۸۴۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۳۰ میلیارد ریال ،اعتبار پروژه های هفته دولت در  حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری 

علیرضا نصر آبادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که با محوریت پروژه های هفته دولت برگزار شد، گفت :۲۷ پروژه در خراسان جنوبی و در هفته دولت در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری ،۲۷ پروژه افتتاح خواهد شد که ۱۳ هزار و ۳۰۰ خانوار از مزایای این پروژه ها ، بهره مند خواهند شد.

نصر آبادی ادامه داد: ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان برای این پروژه ها صرف و هزینه شده است و پروژه ها در حوزه های آبخیزداری،بیابانزدایی ،جنگلکاری،احیای مراتع و سایر حوزه های مربوط می باشد.


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان گرد: در ۳۸ روستا و ۱۱ شهرستان تابعه استان این پروژه ها اجرا می شوند.


وی در خصوص اجرای پروژه‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تصریح کرد: بنا به فرمان مقام معظم رهبری ، ۲۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه برای کل کشور در نظر گرفته شده است که سهم خراسان جنوبی از این رقم در حال حاضر،۱۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان است .

نصرآبادی گفت: صد درصد این اعتبار تخصیص پیدا خواهد کرد که در حوزه های مختلف صرف خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت های خود به استعلامات معدنی در استان اشاره کرد و بیان کرد: خراسان جنوبی در سطح کشور ، دارای رتبه اول پاسخگویی به استعلامات معدنی است و در جاهایی که مجوز صادر نمی شود ، تنها حساسیت های موجود در وضعیت حال حاضر استان ، موثر است.

وی در پایان گریزی نیز به سطح اراضی درگیر آفات و سموم زد و گفت: در حال حاضر ، 95 هزار هکتار از سطح اراضی استان درگیر آفات هستند که خشکسالی های استان ، مهمترین عامل حضور آفات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار