پیش‌بینی حضور ۲۵ هزار نفری مردم آذربایجان غربی در پیاده‌روی اربعین

ارومیه (پانا)- رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۵ هزار نفر از مردم استان در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند، گفت: سال گذشته ۲۴ هزار نفر از استان در این پیاده‌روی شرکت کرده‌بودند.

کد مطلب: ۸۴۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی حضور ۲۵ هزار نفری مردم آذربایجان غربی در پیاده‌روی اربعین

سید‌حسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان ‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی بیان کرد: طی سال گذشته ۲۴هزار نفر از استان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند که پیش بینی می شود این تعداد امسال به ۲۵هزار نفر افزایش یابد.

وی ادامه داد: ۸ موکب از استان تاکنون جهت حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند که دارای پروانه بوده و در صدد اخذ پرونده برای ۲ موکب دیگر نیز هستیم تا این تعداد به ۱۰موکب برسد.

حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴ موکب از استان در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور داشت، خاطر نشان کرد: امسال پیش بینی می شود این تعداد به ۱۵ موکب برسد.

وی تصریح کرد: تاکنون این ۱۰ موکب، اسکان ۱۰هزار نفر و تغذیه روزانه ۲۳هزار نفر را متعهد شده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی همچنین از برگزاری همایش استانی سوگواری نشان محبت اهل بیت طی دهه دوم ماه محرم جهت تجلیل از خیرین با حضور هنرمندان کشوری و پخش مستقیم از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار