فرماندارتبریز: جوانان فقط برای استخدام شدن در دستگاه های دولتی درس نخوانند

تبریز(پانا)- فرماندار تبریز گفت: نباید انتظار داشت که دولت همه افارغ التحصیلان دانشگاهی را استخدام کند چرا که ظرفیت و منابع دولتی محدود است.

کد مطلب: ۸۴۷۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارتبریز: جوانان فقط برای استخدام شدن در دستگاه های دولتی درس نخوانند

علیار راستگو در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی، قرآنی و رتبه های برتر کنکور 97 ناحیه دو تبریز با بیان اینکه دانشگاه محلی برای افزایش علم است نه محلی برای مدرک گرفتن، ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان نباید برای استخدام شدندر دستگاه دولتی درس بخوانند بلکه برای خدمت به جامعه باید درس خواندو این مسیری است که بسیاری از کشورهای پیشرفته آن را طی کرده اند.

وی در خصوص اهمیت علم آموزی و افزایش دانش گفت: برای هرنوع توسعه و ترقی و حتی برای زندگی کردن و نفس کشیدن باید علم داشته باشیم.

فرماندار تبریز با بیان این که آینده کشور در دست جوانان است، اظهار کرد: درس خواندن نباید به معنی گذرندان یک واحد درسی باشد بلکه باید آموزه هایش را آموخت.

راستگو تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر نیز برخی از کارکنان دولت نیز مدرکی مرتبط با کار خود ندارند و حتی 2 واحد از واحدهایی را که در دانشگاه گذرانده اند نمی توانند در کار خود استفاده کنند.

وی با مقایسه تعداد کارکنان دولت در ایران و برخی کشورهای پیشرفته تاکید کرد: جوانان باید به فکر کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای خود و حتی دیگران باشند و هرگز منتظر استخدام در دولت نباشند.

فرماندار تبریز بیان کرد: در سال های گذشته فقط دانشگاه های دولتی فعالیت داشتند ولی در حال حاضر دانشگاه های متعددی در کشور فعالیت می کنند که هدف این دانشگاه افزایش میزان سواد و علم مردم کشور است و نباید انتظار داشت که دولت همه این فارغ التحصیلان را استخدام کند چرا که ظرفیت و منابع دولتی محدود است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار