برگزاری جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان گلستان

گرگان (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاون رئیس سازمان مدارس غیردولتی، جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان گلستان

جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و لیراوی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی برگزار شد.

احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن خیر مقدم به اعضای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی، آنها را بازوان توانمند آموزش و پرورش دانسته و بیان داشت: در شرایط فعلی موسسان غیردولتی کمک شایانی به آموزش و پرورش می کنند از این رو ما حمایت خود را در چارچوب قوانین، از مدارس و مراکز غیردولتی دریغ نخواهیم کرد. وی در ادامه بهترین راه تبلیغ را کیفیت بخشی و صادق بودن با اولیا و دانش آموزان دانست.

لیراوی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی و رئیس شورای هماهنگی موسسان مراکز غیردولتی کشور،اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، توسعه یافتگی، مبنی بر مشارکت ها و حضور مردمی، در همه ابعاد تعریف شده است و محوریت توسعه درونی در برنامه ریزی ها باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و باید گفت که دسترسی به توسعه درون ساز بدون مشارکت امکان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: مدارس غیر دولتی باعث بالندگی آموزش و پرورش شده است و بایستی همه متولیان تعلیم و تربیت زمینه جلب رضایت مخاطبان، افزایش کیفیت و اصلاح روندهای مدارس غیردولتی را فراهم کنند.

محمد تقی قربان نیا رئیس مدارس، مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی استان گلستان، صلاحیت حرفه ای وکیفیت بخشی مدارس را یکی از موثرترین راه های جذب مشارکت و ایجاد فضای گفتمان دانست واظهار داشت: هدف ما داشتن برنامه بسیار دقیق و محکم است و این هدف محقق نخواهد شد مگر با همکاری، همراهی و همدلی همه همکاران پر تلاش و با انگیزه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار