معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح 972 پروژه در هفته دولت

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 972 پروژه در هفته دولت در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد ، گفت: با افتتاح این پروژه ها ، 4هزار و نه نفر صاحب شغل خواهند شد.

کد مطلب: ۸۴۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 972 پروژه در هفته دولت

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در شورای اداری خراسان جنوبی از افتتاح 972 پروژه دولتی در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها در هفته دولت افتتاح خواهند شد که یکصد و پنجاه هزار نفر از مزیت های این طرح ها، بهره مند خواهند شد.

علوی مقدم افزود: از این تعداد پروژه و طرح ، 919 پروژه افتتاح شده و مابقی کلنگ زنی خواهند شد که 31 پروژه به صورت شهری و 671 پروژه روستایی خواهند بود و 305 پروژه نیز در بخش دهیاری ها افتتاح خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهارکرد: با افتتاح این پروژه ها ، 4 هزار و نه نفر صاحب شغل خواهند شد.

وی از دستگاه های اجرایی درخواست کرد تا از ظرفیت های تولیدی های استان استفاده کنند و ادارات تنها در صورتی مجاز به واردات کالاها از خارج استان هستند که کالا در واحد های تولیدی استان وجود نداشته باشد.

همچنین در این جلسه مشیرالحق عابدی معاون امور اقتصادی استانداری از کشف 9 انبار احتکار در استان خبر داد و گفت:در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در بازار مشاهده نمی شود و مشکلی برای تامین نیاز های مردم وجود ندارد.

عابدی گفت: 4 طرح نظارتی نیز از سوی سازمان صنعت ،معدن و تجارت از ابتدای سال تاکنون در سطح استان انجام شده است و طرح تشدید نظارت ها ، در حال حاضر در حال انجام است.

معاون امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: 60 بازرس به طور محسوس و 650 نفر بازرس افتخاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی همراهی می کنند.

همچنین علی اسماعیلی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در این شورا ، با اشاره به اهمیت ویژه حوزه آسیب های اجتماعی گفت: در حال حاضر طرح های خوبی از جمله طرح شهر عاری از زباله گرد در حال اجراست .

اسماعیلی در بحث طلاق گفت: خراسان جنوبی هم اکنون در رده 28 ام کشور در حوزه طلاق قرار دارد که باید این رتبه ها به پایین ترین سطح ممکن برسد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: 10 اداره برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سال 96 ، معرفی شده اند که نتایج به ادارات مربوطه ارسال شده است.

وی در پایان گفت: انتظار می رود در شرایط فعلی، مدیران در بین مردم حاضر شوند و پاسخگوی سوالات آنها باشند تا مردم با اعتماد بیشتری نسبت به مسئولین ، با آنها همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار