مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین: ارتقا کیفیت مدارس هیأت امنایی مورد تاکید و پیگیری ویژه باشد

قزوین (پانا) - روز شنبه بیست و هفتم مردادباحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و تعدادی از روسا و معاونین نواحی و مناطق ، جلسه بررسی وضعیت مدارس هیات امنایی استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین: ارتقا کیفیت مدارس هیأت امنایی مورد تاکید و پیگیری ویژه باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، سالار قاسمی با تاکید بر لزوم توسعه مشارکت در آموزش و پرورش ، اظهارداشت : بدون شک فعالیت مدارس هیئت امنایی می تواند در بخش های گوناگون به طور قابل توجهی به آموزش و پرورش کمک کند و آن را در مسیر تحقق اهداف و وظایف ذاتی خود پیش ببرد.

قاسمی همراهی خانواده ها با مدارس را امری ضروری در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد و آن را عامل ایجاد شادابی و سرزندگی در مدارس دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ارتقا کیفیت مدارس هیات امنایی را به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مدیران عنوان کرد و گفت : در این راستا باید از طریق شورای آموزش و پرورش نسبت به جلب مشارکت و و توجیه مسئولان در این خصوص اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش منوط به همراهی تمام مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی است؛ چرا که آموزش و پرورش نسل ها یک کار فرادستگاهی است و همه باید برای تحقق آن برنامه ریزی، همراهی و تلاش کنند.

در ادامه جلسه روسا و معاونین آموزش و پرورش نواحی و مناطق گزارشی از وضعیت مدارس هیات امنایی و عملکرد آن طی سال های گذشته ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار