شکاف بین مردم ونظام، هدف اصلی مخالفان جمهوری اسلامی است

همدان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان درآستانه هفته دولت گفت : فشارهایی که استکبارودشمنان خارجی بر نظام وارد میکنند باعث شکاف بین نظام ومردم میشود که هدف اصلی مخالفان نظام جمهوری اسلامی است و ما وظیفه داریم با نزدیکی به مردم آن ها را سرکوب کنیم.

کد مطلب: ۸۴۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شکاف بین مردم ونظام، هدف اصلی مخالفان جمهوری اسلامی است

سید سعید شاهرخی درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان همدان عنوان کرد: امسال هفته دولت از اهمیت بالایی برخودار است ودر آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی مسولیتی که برعهده دولت است شامل دو مورد است که اولی ادامه جریان انقلاب اسلامی است واین مورد مسولیت مارا سنگین میکند ودومی اینکه به خوبی میدانیم استکبار در ادامه 40سال فعالیت گذشته خود با روی کارآمدن آقای ترامپ وتیمی که بر دور خود جمع کرده در صدد آن هستند که به نظام ضربه بزنند.

وی افزود: با توجه به فشارهایی که آمریکا در حال برنامه ریزی برای آن است ما با بصیرت وبرنامه ریزی دقیق میتوانیم انها را در پی این مسیر ناکام کنیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه آنها درصدد این هستند که نظام را نا کارامد جلوه دهند ونقاط ضعف را برجسته کنند ومردم را علیه نظام بد بینن کنند تاکید کرد: اکنون این وظیفه ماست که اقدامات آنهارا سرکوب کنیم واین جز همراهی وکسب اعتماد مردم به نظام، غیر ممکن است ونباید اجازه دهیم بین مردم ونظام شکاف ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خاطر نشان کرد: امسال هفته دولت مصادف است با رویداد 2018که باید بر روی این موضوع تمرکز کنیم وبرنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

شاهرخی گفت: برنامه هفته دولت را به طور کامل در نشست خبری که یک روز قبل از این هفته برگزار میشود ارائه حواهیم داد.

/معصومه جدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار