معاون رئیس جمهوری اعلام کرد: تلاش برای افزایش نقش مدیریتی بانوان

اردبیل(پانا) - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از افزایش 30 درصدی پست‌های مدیریتی به بانوان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون رئیس جمهوری اعلام کرد:  تلاش برای افزایش نقش مدیریتی بانوان

معصومه ابتکار که درجلسه شواری اداری استان اردبیل سخن می‌گفت: یکی از مولفه‌های کارآمدی دولت را تحقق عدالت در جامعه دانست و گفت: عدالت جنسیتی از جمله شاخصه های عدالت است که تحقق آن می تواند جامعه را به سمت رشد و توسعه سوق دهد.

وی افزود: با توجه به تحولات صورت گرفته در حوزه اجتماعی، نهاد خانواده در معرض آسیب های فراوان قرار دارد که برای غلبه بر این مشکلات لازم است در کنار فنون و مهارت های مختلف مهارت خوب زندگی کردن نیز در مدارس و موسسات آموزش عالی به افراد خصوصا زنان و دختران آموزش داده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین از اجازه مجلس به دستگاه های دولتی برای اختصاص نیم درصد از اعتبارات خود برای هزینه در حوزه بانوان نیز خبر داد.

اکبربهنام جو استاندار اردبیل هم در این جلسه حضور بانوان در عرصه های تولید و اشتغال و مدیریت استان را خاطر نشان کرد و گفت: در راستای اشتغال بانوان در استان قدم های خوبی برداشته شده و در مواردی خود بانوان به عنوان کارآفرین، زمینه اشتغال بانوان در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی و فرش بافی را فراهم کرده اند.

فریبا محمد لو مدیر کل امور بانوان استانداری هم از فعالیت 200 تعاونی توسط زنان در استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار