29 استان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه حضور می یابند

ارومیه (پانا)- معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تاکنون 29 استان برای حضور در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه اعلام آمادگی کرده اند.

کد مطلب: ۸۴۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
29 استان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه حضور می یابند

افسانه رنجبر قاسمی معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: آذربایجان غربی برای پنجمین سال متوالی میزبان هنرمندان صنایع دستی از سراسر کشور خواهد بود و طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده، اکثر استان ها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همانند سال های گذشته، یک نمایشگاه کاملا تخصصی مربوط به عرضه و فروش محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی خواهد بود و هیچ کالا و محصولی که ارتباطی با صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی نداشته باشد، در این نمایشگاه عرضه نخواهد شد.

رنجبر افزود: کالاها و محصولات ارایه شده در این نمایشگاه شامل رشته های مختلف صنایع دستی از قبیل گلیم، چرم، رودوزی های سنتی، بافتنی ها، شیشه گری، سنگ های قیمتی، اقلام تزئیناتی و رشته های چوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: تعداد غرفه های در نظر گرفته شده این نمایشگاه 140 غرفه می باشد و امکانات رفاهی و اسکان برای تمامی غرفه داران در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: با توجه به اینکه در این نمایشگاه هنرمندان برتر و شاخص از سراسر کشور حضور خواهند یافت و جدید ترین محصولات و تولیدات خود را ارایه خواهند کرد، فرصت بسیار خوبی برای عموم شهروندان و علاقه مندان به صنایع دستی است که از آنها بازدید کرده و با قیمت مناسب اقدام به خرید کنند.

وی افزود: از آنجا که این نمایشگاه همزمان با جشنواره ملی گردشگری و در یک مکان برگزار می شود، افزایش تعداد بازدید کنندگان نسبت به سال قبل قابل پیش بینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار