برگزاری اولین نشست تخصصی شورای مشورتی امور بانوان بهزیستی استان مرکزی

اراک(پانا)- اولین جلسه نشست مشورتی شورای بانوان اداره کل بهزیستی استان مرکزی با حضور رابطین امور بانوان این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست تخصصی شورای مشورتی امور بانوان بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه بانوان در عرصه های مختلف کشور حضور فعال و پررنگی دارند انتظار می رود که این قشرع ظیم جامعه در برنامه های سازمان با حضوری فعالانه توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

زهرا امینی افزود: زنان و بانوان ایران اسلامی همیشه در برهه های مختلف نقش فعالانه و تاثیرگذاری داشتند که این امر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی پررنگ تر بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفت بانوان در عرصه های مختلف مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: بی شک بانوان ایرانی پیشتاز و پیشقدم در همه عرصه ها بوده و خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با مهم عنوان کردن حضور زنان در دستگاه های دولتی و جامعه، خواستار مشارکت بیشتر زنان شاغل در همه فعالیت های این اداره کل شد.

امینی اظهار داشت: جامعه ما رنگ و بویی مردانه دارد و نیازمند این است از ظرافت زنانه در بحث های مدیریتی بیشتر استفاده شود تا نقش آنها را در جامعه پررنگ تر سازد.

وی اضافه کرد: باید از بانوان شاغل به علت ایفای دو نقش کلیدی در اجتماع و خانواده حمایت و آنها را از نظر روحی، معنوی و ارائه تسهیلات پشتیبانی کرد.

مشاور مدیرکل در امور بانوان بهزیستی استان مرکزی با قدردانی از حضور مدیر کل و اعضاء شورای بانوان، به تبیین برنامه های خود در این شورا پرداخت.

آذردخت همتا افزود: جمعیت بانوان شاغل در اداره کل بهزیستی استان قابل توجه است و برای پیشبرد اهداف فرهنگی، همکاری و حمایت معاونین و همت بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان مرکزی از پیشگامان ارائه خدمات در حوزه سلامت روان است بیان کرد: در حال حاضر خدمات بهزیستی به سمت خدمات پیشگیرانه توسعه یافته و در این راستا فعالیت های ارزنده ای به جامعه ارائه می نماید.

در این جلسه اعضای شورای مشورتی بانوان شهرستان ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند همچنین در راستای فعال سازی شورا با تعیین کمیته ها و تقسیم وظایف در حوزه استانی و شهرستانی برنامه ریزی لازم انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار