بازدید سرزده فرماندار ساوجبلاغ از بازار هشتگرد

ساوجبلاغ (پانا) - فرماندار ساوجبلاغ به صورت سرزده از وضعیت بازار و قیمت کالا‌های اساسی بهمراه روسای  ادارات صنعت ،معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، اداره امور اقتصادی فرمانداری و بازرسان بازدید و در این رابطه با شهروندان و صاحبان واحد‌های صنفی و فروشندگان گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۴۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده فرماندار ساوجبلاغ از بازار هشتگرد

ابوالقاسم پالیز گیر بررسی قیمت‌ها در محدوده خیابان اصلی شهر هشتگرد که جمعیت گسترده بخش ها و روستاها این شهرستان از این مرکز مایحتاج عمومی خود را تامین می کنند را مورد بازدید قرار داد .

وی گفت: گران‌فروشی از آن دست پدیده‌هایی است که جدای از بحث‌های اقتصادی، تأثیر بسیاری روی روان جامعه می‌گذارد؛ تأثیری که بیشتر در طولانی مدت اثراتش نمایان می‌شود و برای جبرانش سال‌ها زمان لازم خواهد بود

فرماندار ساوجبلاغ رصد بازار به صورت جدی ادامه دارد و اجازه به سو استفاده کنندگان را نخواهیم داد تا مایحتاج عمومی را انبار و گرانی و کم فروشی کنند.

پالیزگیر گفت: سامانه‌ای وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت که به ظاهر تفاوت بسیاری با گذشته پیدا کرده و حالا اپراتورهای متعدد آن، از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، آماده ثبت گزارش‌ها و شکایات افرادی هستند که به گران‌فروشی اعتراض دارند.

وی گفت :اکنون کافی است که شماره ۱۲۴ را با تلفن شماره‌گیری کنید و پس از مطرح کردن مشکلتان، آدرس فروشنده متخلف را دقیق بیان کرده و کد پیگیری دریافت کنید. شکایت شما در اختیار بازرسان قرار گرفته و از دو ساعت بعد، پیگیری می‌شود

پالیزگیر در پایان اظهار کرد: در این بازدید اقلام مختلف و مایحتاج عمومی ارزیابی و از کاسب هایی که با مردم همکاری بیشتری داشتند قدر دانی و کسانی که مبادرت به کم فروشی یا گران فروشی کرده بودند نیز جریمه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار