مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

کسب 170 رتبه زیر 1000 کشوری در کنکور سراسری به‌وسیله دانش‌آموزان خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب 170 رتبه زیر 1000 کنکور 97 توسط دانش‌آموزان خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب 170 رتبه زیر 1000 کشوری در کنکور سراسری به‌وسیله دانش‌آموزان خوزستانی

محمد تقی زاده با بیان اینکه کسب رتبه های زیر 1000 از اهداف مهم آموزش و پرورش است، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌های سطح بالای کشور با ارتقاء توان علمی دانش آموزان و مشارکت فعال خانواده ها امکان پذیر می‌شود.
وی در عین حال با اظهار اینکه در کنکور امسال تعداد رتبه های زیر 1000 استان خوزستان افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: در کنکور سال 96 رتبه های زیر هزار کشوری در خوزستان 148 نفر بود که این رقم در سال 97 به 170 نفر رسید.
تقی زاده با اشاره به رشد 2 برابری رتبه های دو رقمی کنکور 97 در خوزستان، گفت: امسال تعداد رتبه های دو رقمی نسبت به سال گذشته از 5 نفر به 10 نفر رسیده است که در برخی از مناطق کم برخوردار استان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید به راه اندازی 34 پایگاه انتخاب رشته در استان،توضیح داد: مشاوران مستقر در این پایگاه ها با بهره گیری از تازه ترین نرم افزارهای انتخاب رشته به قبول شدگان در کنکور برای ورود به دانشگاه کمک می کنند.
وی در پایان با بیان اینکه 17 منطقه از 40 منطقه آموزشی استان خوزستان جزو مناطق کم برخوردار هستند، تصریح کرد: معلمین استان با شرکت در "طرح خیرین آموزشی" سطح آمادگی دانش آموزان را برای حضور موفق در کنکور بالا بردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار