دانش آموز پیشتاز باید امید و نشاط را به مدرسه بیاورد

کرمانشاه (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در پیش اردوی پیشتازان دختر استان کرمانشاه گفت:وجود پیشتاز در مدرسه باید تحول آفرین باشد.

کد مطلب: ۸۴۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز پیشتاز باید امید و نشاط را به مدرسه بیاورد

اردوی آمادگی پیشتازان دختر در روز سه شنبه مورخ 97/5/23 با حضور مسئولین و مدرسین کشوری در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

در این پیش اردو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد:دانش آموزان پیشتاز سفیرانی برای استان کرمانشاه در اردوی ملی هستند و هر آنچه که در طول یک سال توسط مربیان به آنان آموخته شده است را می بایستی در اردوگاه دل انگیز شهید باهنر به منصه ی ظهور بگذارند.

سید مجتبی موسوی در ادامه گفت:دانش آموز پیشتاز یعنی کسی که اعتماد بنفس دارد و احساس مسئولیت می کند .و این عزیزان مدیران ، برنامه ریزان و آینده سازان میهنمان هستند.

وی افزود:فرصت شرکت در اردوی پیشتازان فرصت بسیار مغتنمی است تا به آنچه در وجود شما به عنوان استعداد است پی ببرید و زمینه ای است برای بروز استعداد های خوب دانش آموزان.استعداد اجتماعی زیستن،اجتماعی بودن،سیاسی نگاه کردن.

سید مجتبی موسوی در پایان گفت:دانش آموزان ما بایستی از لحاظ اجتماعی سرشار از اطلاعات درستی باشند و این مهارت اجتماعی زیستن را باید در همین اردوها تمرین کنند.به طوری که بتوانند هم خودشان به سمت درست زیستن در جامعه پیش بروند و هم دوستان و همنوعان و آحاد جامعه را در این مسیر قرار بدهند.وجود یک پیشتاز در مدرسه باید تحول آفرین باشد و حرکت و نشاط ایجاد کند.اگر در یک مدرسه گروه پیشتاز وجود داشت اما آن مدرسه در خمودگی و خاموشی و افسردگی بسر ببرد این ضعف از دانش آموزان پیشتاز ماست .پیشتاز باید موجی از نشاط و حرکت را به دل مدرسه به ارمغان ببرد.

در این اردوی یک روزه مهارت های صف جمع،مخابره با پرچم،فریادهای شادی،گره زنی ،چادر زنی و امداد و کمک های اولیه توسط مدرسین کشوری به دانش آموزان آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار