مدیر آموزش و پرورش بجنورد: دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در بجنورد اجرایی شد

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از اجرایی شدن دستورالعمل جدید انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش بجنورد: دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در بجنورد اجرایی شد

محمود اسدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در شهرستان بجنورد بیش از 280 نفر داوطلب30 خردادماه در آزمون الکترونیکی شرکت نمودند که از این تعداد 168 نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.

وی افزود: در مرحله مصاحبه تخصصی، متقاضیان مدیریت مدارس به موضوعاتی مانند جنبه‌های شخصیتی و روان‌شناختی، آموزشی، پرورشی، مسائل مالی و سایر موضوعات مرتبط پاسخ دادند، که از این میان افراد قبول شده جهت مدیریت مدارس در سال تحصیلی 98-97 به شورای معاونین جهت صدور ابلاغ معرفی خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با تأکید بر جایگاه و اهمیت مدیریت در مدارس تسلط داشتن به قوانین و آیین‌نامه‌های تخصصی را از ضروریات مدیریت در جهت اداره و برنامه ریزی مناسب در مدرسه عنوان کرد.

اسدی تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه ریزی مناسب سال خوبی را برای دانش آموزان رقم بزنیم و شاهد کسب موفقیات بیشتر نسبت به سال گذشته در عرصه های آموزشی و تربیتی باشیم.

گفتنی است این طرح امسال بصورت پایلوت فقط در مراکز استان ها اجرا شده است که در شهرستان بجنورد 331 نفر مرحله اول در سامانه ثبت نام کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار