خبرهای خوش حوزه سلامت برای مردم نیشابور در راه است

نیشابور ( پانا )- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مراسم روز خبرنگار گفت: به زودی شاهد اولین فرود بالگرد اورژانس هوایی در نیشابور خواهیم بود، در بخش آموزشی، اتمام احداث دانشکده پیراپزشکی ، پرستاری پردیس دانشگاه در 5 طبقه با زیر بنای 6500 متر مربع با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ریال که از زمستان 93 آغاز شده است و ......

کد مطلب: ۸۴۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرهای خوش حوزه سلامت برای مردم نیشابور در راه است

محسن عظیمی نژاد در مراسم گرامیداشت روزخبرنگار گفت: خبرنگاری رسالت مهمی است؛ اخبار منتشر شده علاوه بر مفید بودن، باید زیربنای علمی نیز داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه با ارائه گزارشی از پیگیری ها ، اقدامات و فعالیت های انجام شده علوم پزشکی نیشابور در طی پنج سال اخیر بیان کرد: خبرهای خوشی در آینده ایی نزدیک در راه است؛ به زودی شاهد اولین فرود بالگرد اورژانس هوایی در نیشابور خواهیم بود، در بخش آموزشی، اتمام احداث دانشکده پیراپزشکی ، پرستاری پردیس دانشگاه در 5 طبقه با زیر بنای 6500 متر مربع با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ریال که از زمستان 93 آغاز شده است و در شهریور 97 به اتمام می رسد. بازسازی بخش مراقبت های ویژه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن، توسعه اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم با سرعت و دقت در حال انجام است که امید است در نیمه دوم شهریور ماه به همراه 5 مرکز بهداشتی درمانی و روستایی و 8 خانه بهداشت با سفر جناب اقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسد.

عظیمی نژاد در ادامه از مرکز پزشکی ناباروری مادر و جنین شمس شرق به عنوان آبرویی برای شرق کشور و مرکز تحقیقات کوهورت سالمندی به عنوان توانمندی متفاوت این دانشکده در منطقه نهم آمایش وزارت بهداشت یادنمود.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه افزایش تعداد تخت های بیمارستانی، 2 پایگاه اورژانس جاده ایی، 36 خانه بهداشت، 6 پایگاه بهداشت، کسب رتبه 25 در تولید علم و رتبه برتر در مدیریت هزینه ها، کسب رتبه علمی پژوهشی مجله علوم پزشکی و دیگر دستاورد های اخیر دانشکده از رسانه ها خواست تا با بیان اقدامات انجام شده در نیشابور ، در جهت افزایش هر چه بیشتراعتماد مردم به حوزه سلامت بکوشند .

او همچنین به جذب خیرین برای توسعه زیر ساختها و همکاری رسانه برای این منظور تاکید نمود و از رسانه ها برای نقش آفرینی در این موضوع درخواست نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان افزود: در سال 97 عزم خود را جزم می کنیم تا کیفیت و سطح ارائه خدمات به مراجعین را ارتقاء دهیم و با توسعه زیرساخت ها و فضاها، کمبود ها را جبران نماییم.

در پایان این مراسم از کلیه خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر با عنوان خبرنگار سلامت قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار