به مناسبت همدان ٢٠١٨؛ مستند چهره‌های ماندگار همدان تولید می‌شود

همدان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت رویداد «همدان ٢٠١٨» مستند ٨ نفر از چهره‌‌های ماندگار و مفاخر همدان تولید می‌شود

کد مطلب: ۸۴۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت همدان ٢٠١٨؛ مستند چهره‌های ماندگار همدان تولید می‌شود

علیرضا درویش‌نژاد در نشست با مسئولان دفاتر انجمن سینمای جوانان استان با بیان اینکه ارتباط سینمای جوان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مستمر باشد؛ افزود: نباید با هنرمندان زاویه داشته باشیم.
درویش نژاد باید بیان اینکه یکی از شاخص های بارز اصحاب فرهنگ و هنر استفاده از ابزار مذاکره است؛ گفت: ارتباط مستمر و مذاکره بسیاری از مشکلات این حوزه را از بین می‌برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان آموزش و تولید را دو رویکرد اصلی برنامه سینمای جوان دانست و افزود: حمایت از تولیدات سینمای جوانان جزو برنامه های ارشاد است؛ در این راستا به مناسبت همدان ٢٠١٨، هشت چهره از میان شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار استان انتخاب و درمورد آنان مستند تولید خواهد شد.

درویش نژاد افزود: هنرمندان، علما و مفاخر معاصر مثل آیت ا... نوری همدانی، پرویز پرستویی، جعفری جوزانی و... برای ساخت این مستند، ظرفیت قابل توجهی دارند.

تشکیل کارگروه تخصصی سینمایی استان، برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم و عکس آگر، پیگیری تامین تجهیزات و... از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار