سرپرست جدید آموزش و پرورش دلیجان معارفه شد

اراک(پانا)- در مراسمی مهدی دلاوری به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش دلیجان معرفی و از زحمات فدایی قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید آموزش و پرورش دلیجان معارفه شد

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: آموزش و پرورش در رشد و تعالی و تربیت انسان های مفید برای جامعه نقش مؤثری دارد و در این راستا ارائه برنامه مناسب و عملیاتی کردن آنها در پیشرفت تحصیلی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) خطاب حضرت علی(ع) اشاره کرد وافزود: چهار خصلت اگر در کسی وجود داشته باشد می‌توان او را مؤمن واقعی نامید؛ صدق و راستی، شکرگزاری، حیا و خوش‌خلقی؛ اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد باید متعهد باشد که در جهت اهداف انقلاب خدمت کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: اولین خصلت انسان مؤمن صدق و راستی است. مدیران ما بایستی در تمامی کارهایشان شفاف‌ باشند و همواره مسائل را شفاف‌سازی کنند. به قولی بایستی در اتاق شیشه‌ای باشند تا کارهایی که انجام می‌دهند مشخص باشد.

شیرخانی اظهار داشت: دومین صفت، شکر است. بایستی به خاطر مسئولیتی که به ما واگذار شده شاکر خداوند متعال باشیم. باید سنگ بنای خودمان را روی بنای قبلی بچینیم تا قدمی برای سیستم آموزش و پرورش کشور برداشته باشیم.

وی ادامه داد: مورد دیگر در رابطه با حیا است. بایستی در همه احوال و کارها خداوند را شاهد و ناظر اعمالمان بدانیم و رفتار‌هایمان را با توجه به وجود یک ناظر اصلاح کنیم. با توجه به اینکه کار ما با مردم و دانش‌آموزان سروکار دارد حسن خلق و اخلاق نیکو بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار