کتابچه خیرین سلامت در آذربایجان غربی چاپ می شود

ارومیه (پانا)- مسوول امور خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: کتابچه خیرین سلامت با هدف شناساندن اقدامات انجام شده در این بخش، امسال به چاپ می رسد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کتابچه خیرین سلامت در آذربایجان غربی چاپ می شود

صادق حاجی حمزه لو مسوول امور خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: این اقدام برای نخستین بار در سطح کشور به اجرا در می آید و شامل خیرین پیش از سال 1394، سال 1395 و سال 1396 می شود.

حاجی حمزه لو اضافه کرد: علاوه بر آن، بانک اطلاعاتی ویژه ای در مورد خیرین، موسسات خیریه و اموالی که برای فعالیت بهتر در حوزه سلامت هزینه شده، در دست تدوین است که امیدواریم امسال به پایان برسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر پنج مرکز درمانی خیریه در آذربایجان غربی فعال است که از جمله آنها می توان به موسسه خیریه امید به عنوان بزرگترین مرکز درمانی خیریه شمال غرب کشور اشاره کرد.

مسوول امور خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی 6 سال گذشته 400 میلیارد ریال برای احداث بیمارستان خیریه امید در ارومیه هزینه شده است.

حاجی حمزه لو گفت: علاوه بر آن، درمانگاه های خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) قره قشلاق سلماس، حضرت موسی ابن جعفر (ع) خوی، خاتم الانبیا (ص) مهاباد و درمانگاه خیریه نیکوکاران سلماس در حوزه خیریه فعالیت می کنند.

مسوول امور خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن، در 22 بیمارستان از 24 بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، جلسات هیات مدیره تشکیل و با ثبت در سامانه وزارت کشور کد رهگیری دریافت شده و در آستانه اخذ مجوز قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان از جمله مهمترین اقدامات خیریه در مناطق محروم آذربایجان غربی است، ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در سال های اخیر 13 هزار نفر از این خدمات برخوردار شده اند که در کشور کم نظیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار