معاون آموزش ابتدایی گلستان: خروجی سرمایه‌گذاری در دوره پیش‌دبستانی دانش‌آموزان خلاق در دوره ابتدایی است

گرگان (پانا) - در جلسه هم‌اندیشی کارشناس مسئولان غیردولتی و حوزه معاونت ابتدایی، پیرامون جذب حداکثری نوآموزان پیش دبستانی و انسداد بی سوادی عنوان شد: خروجی سرمایه گذاری در دوره پیش دبستانی، دانش آموزان خلاق در دوره ابتدایی است.

کد مطلب: ۸۴۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی گلستان: خروجی سرمایه‌گذاری در دوره پیش‌دبستانی دانش‌آموزان خلاق در دوره ابتدایی است

سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) و تشکر از تلاش همه همکاران گفت: اگر ما به دوره پیش دبستانی توجه و در آن سرمایه گذاری نماییم، در نتیجه دانش آموزان ما در دوره دبستان توانمند و خلاق خواهند بود. وی ادامه داد: هرچه در دوره پیش دبستانی سرمایه گذاری و توجه لازم را داشته باشیم سبب شکوفایی استعداد فرزندان کشورمان خواهیم بود.

وی ضمن اذعان به اینکه حداکثر تلاش در جهت جذب نوآموزان و دانش آموزان دوره ابتدایی صورت پذیرفته است ولی این تلاش را کافی ندانست و از کارشناسان تلاش مضاعف را خواستار شد تا با جذب نوآموزان و دانش آموزان سبب انسداد بی سوادی در آموزش و پرورش استان شویم.

قربان نیا رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) بیان نمود: تلاش ما در چند سال اخیر در حوزه غیردولتی اداره کل، ایجاد پیش دبستانی ها و دبستان ها غیردولتی در تمام نقاط استان در جهت جذب نوآموزان و دانش آموزان در جهت عدالت آموزشی و شکوفا نمودن استعداد تمامی دانش آموزان با بهترین کیفیت آموزشی بوده است که در این راه توانستیم طبق آمار رسمی 72% جذب و آموزش نوآموزان پیش دبستانی در سطح استان را داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار