طی حکمی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان

محمد محبی دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارزسیستان و بلوچستان شد

زاهدان(پانا)- طی حکمی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان محمد محبی به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب شد .

کد مطلب: ۸۴۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد محبی دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارزسیستان و بلوچستان شد

علیرضا نورا سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در مراسم تودیع و معارفه دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: پدیده قاچاق پدیده ای شومی است که رواج و اشاعه آن بزرگترین ضربه را به پیکره اقتصاد کشور وارد می کند .
نورا افزود: مبارزه با قاچاق بسیار سخت و پیچیده است و از جنسی است که ذکاوت و کارشناسی محض را می طلبد چرا که افرادی که مبادرت به قاچاق کالا می کنند افرادی باهوش هستند که از خلاء های قانونی استفاده می کنند، لذا مسئولینی که در امر مبارزه با این پدیده قرار دارند باید ذکاوتی بیشتر از قاچاقچیان داشته باشند.
به گفته وی امر مبارزه با قاچاق در استان سیستان و بلوچستان با پهنه وسیع و مرزهای طولانی با دو کشور بی ثبات کار بسیار سختی است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این استان وظیفه سنگینی را بر عهده دارد .
وی خاطرنشان کرد : همکاران این حوزه با تلاش های شبانه روزی دارند که با همکاری نیروهای انتظامی شرایط خوبی را برای استان فراهم آورده اند.
نورا با بیان اینکه مبادی ورودی کالا در استان ما بسیار زیاد است ، تصریح کرد : با برنامه ریزی منسجم به اهداف مورد نظر در امر مبارزه با قاچاق کالا دست یابیم .
در این جلسه از زحمات خالقی دبیر سابق کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تقدیر شد و محمد محبی به عنوان دبیر جدید این کمیسیون معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار