در گفت‌وگو با پانا

اسماعیل عبادی، قهرمان آسیا: تیراندازی با کمان ایران در جاکارتا شانس کسب چند مدال را دارد

تهران (پانا) – مدافع عنوان قهرمانی تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی معتقد است این تیم در بازی‌های آسیایی 2018 توانایی کسب چند مدال را دارد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل عبادی، قهرمان آسیا: تیراندازی با کمان ایران در جاکارتا شانس کسب چند مدال را دارد

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین برنامه‌های تمرینی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: خدا را شکر وضع خوبی داریم، الآن چند ماه است که در اردوی تیم ملی هستیم و چند مسابقه و تورنمنت هم شرکت کردیم، با این وضع فکر می‌کنم شانس کسب مدال در چند رشته را داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته امسال بخش انفرادی کامپوند را کشور میزبان حذف کرد و با توجه به این اتفاق شانس کسب مدال ما از دست رفت. البته رشته تیراندازی با کمان به دلیل اینکه رکوردی است نمی‌تواند رنگ مدال را تضمین کند اما با توجه به اینکه ما دوره گذشته در این بخش موفق به کسب مدال شدیم امسال هم این شانس را داشتیم که روی سکو برویم که البته با حذف این رشته از سوی کشور میزبان این شانس برای تیراندازی با کمان ایران از دست رفت.

عبادی در پاسخ به اینکه در کدام رشته شانس اصلی کسب مدال هستند گفت: من به تیم میکس و همچنین کامپوند تیمی خیلی امیدوارم و فکر می‌کنم می‌توانیم در این بخش مدال کسب کنیم.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 در مورد وضع تمرینی و تجهیزات مورد نیاز تیم ملی گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک طی چند وقت اخیر تجهیزات را برای ما خریداری کردند و مشکلی از این بابت نداشتیم. اما به طور کلی متاسفانه وضع اقتصادی و وضعی که دلار این روزها دارد به شدت تیم ما را تحت تاثیر قرار داد. ما قبلاً کمانی که می‌خریدیم چیزی در حدود 4 تا 5 میلیون بود اما این روزها اگر بخواهیم فقط آن کمان را بخریم باید 14 میلیون پول بدهیم. با توجه به اینکه تجهیزات ما همگی از آمریکا می‌آید و تحریم‌ها هم پیش روی ماست، واقعا در تهیه تجهیزات مشکل داریم.

وی در پاسخ به اینکه برای بازی‌های آسیایی مشکل تیر نداشتید، عنوان کرد: نه همانطور که گفتم برای بازی‌های آسیایی فدراسیون و وزارت ورزش تجهیزات ما را تأمین کرد که کمک خیلی خوبی بود اما در موارد دیگر ما خودمان باید تجهیزاتمان را خریداری کنیم و این خیلی کار را سخت می‌کند چرا که مثلاً تیری که ما می‌خریدیم بسته‌ای دو میلیون الآن باید همان تیر را بسته‌ای 5 تا 5/5 میلیون بخریم.

قهرمان تیراندازی با کمان جهان در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی تیراندازی با کمان در این رقابت‌ها مدال‌آور باشد و مسئولان هم بیشتر به ما توجه کنند چرا که حضور مداوم در اردوها باعث شده است خیلی از ملی پوشان شغل نداشته باشند و با وضع اقتصادی کشور این روزها دچار مشکل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار