مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد :

بزرگ ترین دستاورد ستاد اسکان ، خدمت به زائرین امام رضا (ع) است

مشهد (پانا)- جلسه ستاد اسکان ناحیه یک مشهد ، در پایگاه ثامن یک (دبیرستان آزرم) برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ ترین دستاورد  ستاد اسکان ، خدمت به زائرین امام رضا (ع) است

حسین اصغر سلطانی مدیر پایگاه ثامن یک ، در جلسه ستاد اسکان با بیان اینکه این پایگاه از 27 خرداد ماه کار خود را با 74 مدرسه گروه الف ، 6 مدرسه گروه ب و جمعا 586 اتاق آغاز نموده است گفت : مدارسی که در طرح اسکان تابستانی ثامن یک حضور دارند ، مساعدت لازم را مبذول داشته و توانسته ایم تا کنون با کیفیت مطلوبی ارائه خدمات نماییم .

وی افزود : تاکنون به 2021 خانواده در قالب 5822 شب خدمات رفاهی داده شده که رضایت حد اکثری را به دنبال داشته است .

در ادامه جلسه ستاد اسکان ناحیه یک ، سید رضا خاتم پور مدیر اموزش و پرورش این ناحیه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت جواد الائمه (ع) و تقدیر از عملکرد ستاد مذکور در این ایام خاص سال اظهار داشت : در تابستان امسال ایام و اعیاد بزرگ اسلامی باعث شده است که زائرین زیادی به مشهد مقدس مشرف شوند ؛ لذا ضرورت دارد همانگونه که از قبل انجام شده است ، برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای ایام باقی مانده صورت پذیرد .

خاتم پور افزود : فضا های پایگاه های اسکان بایستی فضایی معنوی و امام رضایی باشد و تبلیغاتی که قرار است صورت پذیرد باید متناسب با آن ایام تنظیم شود .

وی توجه به پشتیبانی و خدمات جانبی را مهم و اساسی عنوان کرد و گفت : این اداره تا کنون تمام تلاش خود را جهت ارتقاء فرهنگ میزبانی به کار بسته است و تا انتهای این طرح به همان قوت ادامه خواهد داد .

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک تصریح کرد : بزرگ ترین دستاورد ستاد اسکان ، خدمت به زائرین امام رضا علیه السلام است ؛ از این رو ضرورت دارد مدیران مدارس ، خود و مدرسه شان را از خادمی محروم نکنند و تا قبل از شروع سال تحصیلی در امر خدمت رسانی به زوار کمک کنند کما اینکه پروژه مهر و بازسازی مدارس ، مهم است که قطعا مسئولین توانمند مدارس در این بخش ساعی و کوشا هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار