خیران در راستای اهداف آموزش و پرورش گام بر‌می‌دارند

نطنز/اصفهان(پانا) -خیرمدرسه‌یار گفت: مدرسه‌یاران می‌توانند در سایه تعامل بیشتر با آموزش و پرورش در راستای اهداف آموزشی آنها گام برداند.

کد مطلب: ۸۴۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خیران در راستای اهداف آموزش و پرورش گام  بر‌می‌دارند

مریم قیصری، خیر مدرسه‌یار در گفت‌وگو با پانا گفت: می‌توان با اتکا به کمک‌های خیران مدرسه‌یار بیشتر مشکلات مدارس را با همکاری و همیاری حل کرد.

وی در ادامه افزود: دبستان عطار کمجان در سال ۱۳۲۸ تاسیس و فرهیختگان زیادی را پرورش و وارد جامعه کرده که یکی از روستاهای فاخر شهرستان نطنز است این مدرسه در چند سال گذشته دچار فرسودگی ساختمان شده است که با پیگیری‌های و کمک خیران و مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت علیهم السلام و همکاری مدیریت آموزش و پرورش مشغول به بازسازی و مرمت دبستان شدیم که این فعالیت‌ها شامل تهیه تجهیزات کلاس ها، آزمایشگاه و امکانات ورزشی و رفاهی برای دانش آموزان است .

قیصری افزود: این آموزشگاه در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دبستان نمونه شهرستان شناخته شد که باعث افتخار برای روستای فرهنگ پرور کمجان بود.

خیر مدرسه یار خاطر نشان کرد خیران در کمک به آموزش و پرورش آمادگی کامل دارند و انتظار می‌رود مسئولان در به کار گیری خیران که نیت خیر دارند همکاری کنند.

وی در پایان از کمک هفتصد میلیون ریالی خیران برای کمک به مدرسه و دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تقدیر و تشکر کرد که این نشان از همکاری خیران برای بالا بردن سطح علمی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار