علمی: تمامی کمک های مالی جمع آوری شده از طریق مرکز نیکوکاری تربیت به دانش آموزان نیازمند برگردانده می شود

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تمامی کمک های مالی جمع آوری شده از طریق مرکز نیکوکاری تربیت تا آخرین ریال به خود دانش آموزان برگردانده می شود.

کد مطلب: ۸۴۴۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
علمی: تمامی کمک های مالی جمع آوری شده از طریق مرکز نیکوکاری تربیت به دانش آموزان نیازمند برگردانده می شود

طاهر علمی در جلسه مشترک مرکز نیکوکاری تربیت و مراکز نیکوکاری تبریز اظهار کرد: رسالت اصلی مرکز نیکوکاری تربیت، کمک به دانش آموزان نیازمند است ولی بدون کمک سایر مراکز نیکوکاری نمی تواند از عهده این مهم برآید.

وی گفت: تمامی کمک های مالی جمع آوری شده از طریق مرکز نیکوکاری تربیت تا آخرین ریال به خود دانش آموزان برگردانده می شود و برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت هزینه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص نحوه کمک به دانش آموزان بی بضاعت از محل جشن عاطفه ها گفت: در این خصوص یک پیشنهاد این است که یک بسته مشترک به کمک تمامی مراکز نیکوکاری تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

علمی افزود: با توجه به این که این دانش آموزان نیازمندی های مختلفی دارند و امکان شناسایی همه این نیازها برای ما امکان پذیر نیست، لذا پیشنهاد دیگر این است که بن خرید در اختیار این دانش آموزان قرار دهیم.

وی همچنین بر تهیه لیست مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد استان از دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.

مدیر مرکز خیریه المهدی نیز در این جلسه بیان کرد: عید امسال لباس و کفش و برخی اقلام مورد نیاز، توسط این مرکز نیکوکاری تهیه و در اختیار 19 هزار نفر از افراد نیازمند قرار گرفت.

اصغر آراسته گفت: باید سامانه ای راه اندازی شود و لیست دانش آموزان نیازمند در آن سامانه ثبت شود تا دیگر شاهد ناعدالتی بین دانش آموزان نیازمند نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار