در گفت و گو با پانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: استان همدان برای تامین نیروی انسانی مدارس مشکلی نخواهد داشت

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تمام تلاشمان را خواهیم کرد که مدارس با کمبود نیروی انسانی مواجه نشوند و اول مهر معلمان ما سر کلاس باشند.

کد مطلب: ۸۴۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:  استان همدان برای تامین نیروی انسانی مدارس مشکلی نخواهد داشت

محمد پور داود در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم باید شکل بگیرد و اولین اولویت ما تامین معلم برای هر کلاس است و در بخش‌های بعدی به کادر دفتری، مشاور و... می‌پردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای تامین نیروی انسانی اول از نیروهای رسمی، سپس پیمانی و حق‌التدریس‌های کددار استفاده می‌شود و بعد هم در صورت لزوم از دانشجویان در حال تحصیل که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند بهره می‌بریم از طرفی طبق دستورالعمل جدید درصورت کمبود نیرو معلمان بازنشسته تا ۱۶ ساعت می‌توانند در مدارس به کار گرفته شوند.

وی افزود: ما هر روز مناطق را رصد می‌کنیم و جلسات متعددی برگزار و در تلاش هستیم که مشکلی به وجود نیاید.

پورداود گفت: در بحث تجهیزات هم مکاتباتی با وزارتخانه داشتیم، خودمان نیز بعضی از تجهیزات را خریداری کرده‌ایم، یکی از تجهیزات مورد نیاز مدارس رایانه است که برای مدارس خریداری شده است و با توجه به نیاز، به آنها اختصاص خواهیم داد.
پورداود گفت: ثبت نام برای کتب درسی به شکل اینترنتی است که در شهریور توزیع می‌شود .
وی اظهار کرد: ۱۴ مدرسه در مهر ماه افتتاح می‌شود و علاوه بر این، برخی از مدارس از جمله هنرستان ها نیاز به فضای جدیدکارگاهی دارند که در دست ساخت است.

/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار