مدیر عامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی  خبر داد:

سفر هفت روزه نخبگان خراسان جنوبی به بهشت

بیرجند (پانا) - مدیر عامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه دانش آموزانی که در امر تحصیل موفق به کسب رتبه های برتر شده اند ، به مشهد مقدس اعزام خواهند شد ، گفت: این اردو در هفت روز و با همت جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان و آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سفر هفت روزه نخبگان خراسان جنوبی به بهشت

حامد عرب زاده مدیر عامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت:اردوی زیارتی، تربیتی و تفریحی و آموزشی هفت روز در بهشت به مقصد مشهد مقدس ، در دهه دوم شهریور ماه امسال ، برگزار خواهد شد.

عرب زاده اظهار کرد: در این اردو ، 600 نفر از دانش آموزان نخبه پسر خراسان جنوبی در امر تحصیل، به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود : دانش آموزان پسر پایه دهم و یازدهم متوسطه که در سال تحصیلی گذشته و در مدارس تیزهوشان موفق به کسب معدل 18یا بالاتر و در مدارس عادی موفق به اخذ معدل 5/18 یا بیشتر شده اند ، می توانند در این اردو ثبت نام کنند.

مدیر عامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه طرح هفت روز در بهشت با همکاری آستان قدس رضوی و جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی برگزار میشود ، گفت: این اردو با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و توانمند سازی دانش آموزان نخبه علمی استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

عرب زاده تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این اردو ، با به همراه داشتن اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو ) ، دو قطعه عکس 4*3 و اصل کارنامه تحصیلی خود و با مراجعه به دفتر مرکزی جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی واقع در حدفاصل میدان ابوذر و طالقانی یک ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است ؛ جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی ، یکی از سمن های موفق در سطح استان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار